BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e34] 518 113KM m40 - wymiana przewodów zapłonowych
Autor Wiadomość
prymek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Lis 2015
Skąd: Bydzia
Wysłany: 2015-11-13, 01:02   [e34] 518 113KM m40 - wymiana przewodów zapłonowych

Witam,
Zakupiłem dedykowany komplecik Sentech 8088 i ... :(
1. został w op. szósty przewód (taka krótsza wersja z końcówkami łączącymi kopułkę z cewką)
2. zamontowałem w takiej kolejności jak były poprzednie (widac cos kombinowane bo były 3 Bremi i 2 Beru ) - choc ciezko bylo je upakowac bo kolejnosc jakby nie taka (no wlasnie jaka powinna byc) :
kolejnosc na kopulce patrzac od lewej do prawej to: 1 , 3 , cewka, 2 , 4 - moze to jest problem tego przerywania silnika?
3. jeden ze zdemontowanych przewodow mial na takiej gumowej uszczelce luzno przesuwajacy sie po osnowie przewodu jakis kabelek do czegos w silniku podlaczony (to jakis czujnik?) - wlasciwie bez jego przeciecia niemozliwy do przelozenia na nowe przewody (mozna go przeciac i zamontowac na nowym przewodzie obklejajac jakas tasma np? bo wsunac sie go nie da bo koncowki na nowym sa niedemontowalne)
4. czy w tym aucie pozostaje mi tylko opcja zakupu przewodu w cenie 6 takich jaki kupilem czyli tego :
http://www.iparts.pl/czesc/przewody-zap ... ef608.html
tam na zdjeciu widac o jaki kabelek chodzi :(
Czy jest moze jakis tanszy zamiennik ngk itp. z tym kabelkiem?
pzdr
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-11-13, 18:47   

Przewody da się rozłączyć żeby przełożyć czujniczek, nie pamiętam tylko z której strony da się to rozłączyć. A zresztą M40 będzie poprawnie pracował bez tego czujniczka.
_________________


E30 + E91
 
 
 
prymek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Lis 2015
Skąd: Bydzia
Wysłany: 2015-11-13, 20:43   

przyslali mi instrukcje (producent) ze tam gdzie fajka mam ukrecic - potem odciac 3 mm przewdou i spowrotem wkrecic niby :(
poczytalem na forum ze ktos zdjal ale z drugiej strony i tak zrobilem ale myslalem ze zdejme ta gume co jest na fajce ale wyszedl sam przewod :(
po zalozeniu czujnika juz sie go w to samo miejsce idelnie nie wsadzi bo byl on zaciskany - wiec raczej nie dochodzi do samej wtyczki w srodku :(
ale podmienialem go z ktoryms ze zdemontowanych i roznicy nie bylo wiec chyba prad do swiecy dochodzi.
zakleje tasma izolacyjna zeby sei nie wysunal i tyle chyba
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16