Wysłany: 2015-02-10, 10:55 E46 328 brak ogrzewania na wysokich obrotach
Szukałem na forum wiele razy i nic nie znalazłem co mogło by pomóc mojej beemce. Wszędzie są problemy, że nie ma ogrzewania na wolnych obrotach, a ja mam odwrotnie. Jadą drogą szybkiego ruchu, przy prędkości 110-120 znika mi ogrzewanie. Jak tylko zwolnie, zacznę hamować silnikiem lub jadę MAX 90 to wszystko jest ok.
Auto nagrzewa się błyskawicznie, było dobrze odpowietrzone, ma sprawny termostat i szczelny układ. Głowica sprawdzana (raczej płyn chłodniczy) na obecnośc CO2 i nic nie wykazało. W aucie jest instalacja LPG z parownikiem po regeneracji.
Dziwi mnie jeszcze jeden element który posiadam w układzie mianowicie zewnętrzna pompa wody:
Która z tego co wyszukałem w necie powinna być przymocowana do chłodnicy tak jak na zdjęciu, a u mnie jest mniej więcej pod przepustnicą i wisi na wężach swobodnie.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2015-02-16, 16:33
lumia13, No to wszystkim "pomógł"
dynamical [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-21, 10:16
Szukam dobrego warsztatu, bo w porównaniu z wami nie radze sobie tak dobrze z naprawą i zdecydowanie wole powierzyć auto specjalistom. Słyszałem dobre opinie na temat autoryzowanych salonów. Czy myślicie, że lepiej podjechać do takiego warsztatu, czy nie ma to większego znaczenia...
________________________
Rekomenduję przegląd Toyota Zabrze: http://
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2015-06-20, 21:36, w całości zmieniany 1 raz
Szukam dobrego warsztatu, bo w porównaniu z wami nie radze sobie tak dobrze z naprawą i zdecydowanie wole powierzyć auto specjalistom. Słyszałem dobre opinie na temat autoryzowanych salonów. Czy myślicie, że lepiej podjechać do takiego warsztatu, czy nie ma to większego znaczenia...
Nie ma to większego znaczenia. Zdarzyło mi się kiedyś z kolegą z Zabrza zreperować klimatyzację trzonkiem od młotka. Taką złotą poradę sprzedał mi Mirek z Pcimia, mechanik.
Nie wiem, czy masz blisko do Pcimia, ale jeśli tak to zdecydowanie rekomenduję Ci Mirka z Pcimia. Mirek swój warsztat ma obok straży. Nie da się nie trafić. Najwyżej zapytasz. Ogrania wszystko - wymieni Ci żarówkę, dopompuje koła, sklei lusterko i rozwierci silnik jeśli będzie się akurat takowy do rozwiercenia nadawał (sprzęt ma spoko, rozwierca Boshem, udarówka z Lidla, kozak Ci mówię). Robi ze Zdziśkiem. Zdzisiek chodził w podstawówce na kółko elektryczne, więc mega ogarnia elektrykę w aucie.
Drodzy nie są. Ostatnio za wymianę rozrządu w A8 4.2 TDI dałem Mirkowi swoją Nokię 3210 i powiedział, że tak jest ok. Więc idzie się dogadać.
Generalnie Ci właśnie tych mechaników rekomenduję. Znanych, sprawdzonych i zaufanych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach