BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 czy 2.5?
Autor Wiadomość
kowal
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 12:40   2.0 czy 2.5?

Mam pytanie,czy mozna z zewnatrz rozroznic 2 silniki M20B20 i M20B25?
Jezeli tak to czym one sie roznia(jakies zdjecia?)Prosze o odpowiedz bo mam na oku 325 ale nie wiem czy silnik nie jest czasem 2litrowy
pozdr
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-27, 12:53   

żebym kiedyś był też taki mądry jak teraz... :-/

poznać można po kolektorze dolotowym... w 2,5 jest większy ale jeśli nie widziałeś żadnego z nich to nie wiem czy poznasz...

tu masz zdjęcie jak wymieniałem kolektory:



ten dalej to jest od 2.0 ten bliżej od 2,5... po drugie, wtryski w 2.0 były białe a w 2,5 niebieskie, co jeszcze? numer vin... ostatnie cyfry możesz sprawdzić co to ze wersja... oczywiście wszystko pod warunkiem że koleś np. mając 2.0 nie zmienił sobie kolektorów
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-27, 12:59   

moim zdaniem powinieneś pogadać ze smaszerem bo on ma największą wprawe,a tak na serjo to wtryskiwacze w 2.5 mają numer końcowy 715 kolektor ssący jest cały zaokrąglony i pomiędzy poszczegulne rury nie wsadzisz palca,2.0 ma kolektor ssący z cieńszymi ryrami i w pewnym momencie zagiętypod kontem 40* do głowicy,przepustnica w 2.5 ma średnice 60mm a w 2.0= 50mm
a jerzeli mówimy o całym samochodzie to tak akumulator z tyło chyba ,że to cabrio no one miały z przodu,tarcze na przodzie i tyle, wspomaganie,jeszcze numer kompa ale z doswiadczenia wiem ,że np eta loko chodziła na komputerze z e34 525 m20,więc rzycze powodzenia ale jak jeden koleś szukal to 7 na 10 miało niezgodne numery i jakieś podejrzane szczeguły
 
 
kowal
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 13:14   

Dzieki wielkie,z tego co piszecie wynika ze jest to 325,z tym ze nie ma wspomagania,aha czy 2.5 i 2.0 nie roznia sie ta guma prowadzaca od przeplywomierza do kolektora?mialem kiedys 325(oryginalne w 100%)i ta guma byla inna.?Czy kazda 325 ma chlodnice oleju(poprzednia miala a ta nie)?
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-27, 13:22   

w takim razie nie wiem od czego mam teraz przepustnicę bo ma średnicę zewnętrzną 72mm, czyli wewnętrzną jakieś 67mm :shock:

Rzeczywiście kolektor dolotowy jest ewidentnie załamany, w 2,5 jest płynnie zaokrąglony i tak jakby bardziej spuchnięty :wink:

W 320 zdarzały się tarcze, a więc nie ma 323 i 325 bez tarcz z tyłu. Jak ta nie ma to powiedz kolesiowi PAPA. Co nie zmienia faktu że bębny sa skuteczniejsze i bardziej bezawaryjne :D

Musi mieć chłodnicę oleju, zajrzyj pod spód od prawej jest filtr paliwa, chłodnica powinna mieć obieg podłączony do filtra i znajdywać się przed takim podłużnym wlotem w zderzku na dole.

DRACK... co zdemontować aby sprawdzic wtryski w M20?

Małe prawdopodobieństwo, że 323 lub 325 miały akumulator z przodu. Szukaj z tyłu.

Co do numerów ... na silniku nie zobaczysz czy przebitka, ale budę sie da. Po prostu na miejcu weź furaka i zajedźcie na komisariat i poprościę o diagnozę przy pomocy sprayu z opiłkami i magnesu. Chyba, że mają już cos lepszego na wyposażeniu.

Aha!! Sprawdź dyfer w moście, jeśli jest krótszy niż 3,73 to molestuj kolesia czemu taki krótki... czy poprzedni zajeździł i wsadził ten co jest, czy to po prostu seryjny od 2.0 (a w 2.0 wychodziły 3,93 i 4.10)

Przejedź się, zobacz jak przyspiesza, nie daj się zwodzić, że coś tam nietegez ... albo że przepustnica mniejsza, żeby spalanie było małe
Nawet stoper będzie miarodajny, musi wyjść z palcem w :cenzura: poniżej 8,5s. A tak na serio powinnoi wyjść 8.

Pozłuchaj czy zawory nie klekoczą. Jak odpala na zimno jak na ciepło. Czy sciąga, czy sciąga przy hamowaniu, czy nie ma ognisk rdzy na zewnątrz i pod spodem, czy wewnątrz tapicerka wygląda na ruszaną czy nie ... jeszcze można wyjąć komputer i sprawdzić jakie ma oznaczenia, niedawno był do tego link. 325 chodziły tylko na Motronikach 1.3 a 320 na 1.1.

Powodzenia przy zakupie! Nie napalaj się! Zawsze znajdzie się coś lepszego, lepiej kupić szrota i go zrobić, niż jakigoś trefnego pucusia.

Pozdro!
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-27, 13:33   

wystarczy zajrzeć na wtryski... 715 mają kolor niebieski
 
 
 
kowal
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 13:36   

super.jade dzis po poludniu ogladac auto,jak wroce napisze co i jak.

SmasherE30:jak tu sie nie napalac kiedy przez ostatnie pol roku jezdzilem francuskim shitem o poj 1.0l?
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 13:36   

Smaszer wyciągasz po prostu listwe z wtryskami i wtryski...5 min roboty
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-27, 13:42   

Kaprys .. to nie takie proste!! Ty masz wszystko pod pokrywką odkręcaną na 2 śrubki, a ja mam pod kolektorem :roll:

Kowal!! Mówie na serio! Bo skończysz tak jak ja albo i gorzej, bo moja to przynajmniej jakoś zachowana! A wiesz ... Polak potrafi ... nic się nie stanie jak poszukasz... wszystko musi byc warte swojej ceny. Mojej była spora i pomimo przekrętu nie narzekam, bo mam zawiechę KONI o znikomych śladach zużycia i kierę fajną i wydeszek BOSI Street - owal (nówka 600euro)

Teraz tylko kompletuje co się da i wymieniam co się da, żeby móc tym normalnie jeździć i zacząć zbierać na 2,5 ...
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
Ostatnio zmieniony przez SmasherE30 2004-04-27, 13:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-27, 13:43   

buahahahhaa jasne kaprsy.. 5 minut.... powodzenia.. jak zrobisz to na siłę to witajcie nowe gumki na uszczelnienie po chyba 7zł/szt. nic na siłę.. to trochę trwa i nie można mocno ciągnąc... a wogóle to po co je wyciągać... chyba że ktoś jest daltonistą i musi zobaczyć numer :-/ a nie kolor
 
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 13:44   

pisałem o Twoim silniku bo to robiłem u Jonasa ( a raczej przyglądałem się jak to robi Loko ) ...a potem zdejmowałem sam u niego więc jest to łatwe...

P.S. Loko ja nie pisałem o wkładaniu tylko wyjmowaniu :)
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-27, 13:47   

tak, wyciągałeś po tym jak niedawno były wyciągane, a życzę powodzenia przy wyciągnięciu wtrysków które nigdy nie były zdejmowane... jak kupiłem ten kolektor od 2,5 z wtryskami to postanowilem je wyjąć żeby wszystko ładnie wypucować i na wyjętym kolektorze zajęło mi to dobre 15 minut... tylko delikatnie i dużo wd40 8)
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 14:33   

tak apropo czy jak zarzuce do ety kolektorek od 325i to polepsze troszke bucika bo mam zalozony od 320i jest duurzo lepiej ponoc bedzie jeszcze lepiej jak dam od 325i wie ktos cos o tym?? i w jakiej cenie sa takie kolektorki i czy zwiekszy spalanko jak bedzie miala wiekszy pozdro
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2004-04-27, 15:11   

Czy 323i z `83 miało wspomaganie :?: Bo ja nie mam.
Co do akumulatora, to w 323i i w 325i był w bagażniku, niezależnie czy to było Coupe, czy limuzyna.

Co do średnic przepustnic, to jaką średnicę przepustnicy ma ETA :?:

Pozdro :!:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-27, 15:13   

ja miałem kolektory od 2.0 i przepustnice od ety czyli tą najmniejszą i miałem mierzone 7.1 do setki i 15,53 na 400m... to był najlepszy wynik... zmieniłem kolektor, przepustnicę i wtryski na te od 2,5 i... nic się nie zmieniło, wyciągnąłem ledwie 7,04 i 15,41 na 400m :-/ teraz kombinuję w czym może tkwić problem... komputery już testowałem i nie ma żadnej wyczuwalnej różnicy... jeszcze obstawiam przepływkę...
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-04-27, 17:52   

no to chyba zostane przy tym kolekytorze co mam kombinuj Loko kombinuj daj znac jak na cos wpadniesz pojde w twoje slady wszak mamy takie same basie
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-04-27, 18:04   

co do kompa to moja 320 ma Motronik 1.3 takze nie tylko w 325 takie montowali - no chyba ze ktos cos grzebal.
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-27, 19:42   

a ja nawet nie wiem którego mam motronica...

Gruzin może będziesz w toruniu to sobie pogadamy :-)
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-27, 19:48   

po czym obczailiście tym kompa bo umnie tylko jest napisane BOSH 079; 0 280 001 301
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-04-28, 14:51   

bede bede Loko pogadamy mam bordowa baske na borbetach 16 DLEW452 wezme stara przeplywke to se ja zobaczysz hehe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16