BEEMKA - KLUB Strona Gwna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Kupno pierwszej E30
Autor Wiadomo
RySiOtm 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
BieM Lover

Pomg: 1 raz
Doczy: 11 Kwi 2007
Skd: TieM
Wysany: 2007-04-14, 13:39   Kupno pierwszej E30

Witam,
Planuje w niedalekiej przyszłości kupić swój pierwszy samochód. Wybór padł na E30 :) Jednak jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o silniki w E30

I tu zaczynają się moje pytania.

1. Jaki silnik byście polecili? Który jest najmniej awaryjny?

2. Jak jest ze spalaniem? Mógłby ktoś napisać ile pali poszczególny silnik?

3. Jak jest z osiągami (nie chodzi mi o moc tylko, np. przyspieszenie do 100km/h, prędkość maxymalna)

4. Czy różni się silnik IS od zwykłego?

5. Na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie takiego samochodu?

6. Czy E30-tka jest droga w utrzymaniu czy jest jak każdy przeciętny samochód?

Proszę o odpowiedzi na te pytania :)

Aha i jeszcze jedna sprawa... Orientuje się ktoś może jakie są ceny E30 w Niemczech lub Holandii? Chciałbym wiedzieć, ponieważ tam planuje kupić BMke :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Pozdrawiam

duchPW
[Usunity]

Wysany: 2007-04-14, 14:54   

siemasz
na początek Ci podpowiem, że większość pytań na Twoje odpowiedzi znajdziesz na forum