Mam w samochodzie przekladnię ze wspomaganiem z kompletną, działającą (podobno) instalacją z pompą wlacznie. Problem jest tylko taki, że fabrycznie był silnik M20, a teraz mam M10 i nie mam uchwytu do zamocowania pompy wspomagania. Może ktoś się orientuje, czy istnieje uchwyt, który by tu pasował (od M10, od M20?), czy jestem skazany na własną radosną twórczość... Dla ułatwienia dodam, że w okolicy pompy są w bloku otwory w ilości sztuk ok. 2, do których można by coś przykręcić.
a gdzie te ety leżą i ile to są te śmieszne pieniążki? chętnie bym wziął bo chciałbym postudiować blok m20 w piwnicy...
Gość
Wysłany: 2004-03-25, 14:09
loko napisał/a:
a parę dni temu mówił do mnie żeby ani mru mru...
sama idea apgrejdu jest jawna. poufne są tylko drobne, zupełnie nieistotne szczegóły techniczne 8)
kaprys Gość
Wysłany: 2004-03-25, 14:30
loko napisał/a:
ale z ciebie pała 8)
a parę dni temu mówił do mnie żeby ani mru mru...
a gdzie te ety leżą i ile to są te śmieszne pieniążki? chętnie bym wziął bo chciałbym postudiować blok m20 w piwnicy...
może i ja bym się zainteresowal turbokiblem bo to może być tanie i dość "szybkie" rozwiązanie
kaprys Gość
Wysłany: 2004-03-25, 15:30
Darco napisał/a:
chłopaki ale macie kijowe podpisy - ja po to je włączyłem aby każdy mógł dodać coś od siebie np jakie ma autko bądź sentencje życiową a nie coś takiego jak wy bo nawet nie wiem jak to nazwać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach