Juz nie moge patrzec na olej saczacy sie z pod kopulki - nie sa to jakies wielkie wycieki ale wyglada nie wstetycznie, w przyszlym tygodniu zmieniam rozrzad, uszczelke pod pokrywa klawiatury i reguluje silnik, moze przy okazji da rade to jakos uszczelnic - z tego co sie pytalem po zakladach i widzialem u kumpli z M20 to jest to norma i podobno wszystkie tak maja, prawda to
Juz nie moge patrzec na olej saczacy sie z pod kopulki - nie sa to jakies wielkie wycieki ale wyglada nie wstetycznie, w przyszlym tygodniu zmieniam rozrzad, uszczelke pod pokrywa klawiatury i reguluje silnik, moze przy okazji da rade to jakos uszczelnic - z tego co sie pytalem po zakladach i widzialem u kumpli z M20 to jest to norma i podobno wszystkie tak maja, prawda to
sam bedziesz grzebał ?
pytam bo niedługo czeka mnie to samo... ...i tak planuje zaoszczędzić ... z tymże ja mam m50..ale już góra ze 160 konne
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-03-25, 13:35
tak bede sie bawil sam, ale ja mam pasek wiec sprawa prosta, u ciebie jest lancuch (ktorego podobno sie nie wymienia - info z ASO BMW) i 2 lancuch od Vanosa - o ile go masz i to on halasuje (na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ok 3-4 sec) ale da rade go zregenerowac , zawory wyreguluje kumpel a uszczelke pod pokrywa zmienie sam.
buahaha a niby skąd ma tam się brać olej? jedyne miejsce jakim tam może przeciekać jest uszczelniacz wałka rozrządu... (kosztuje ze 20zł) i to jego trza wymienić... nigdzie indziej nie ma prawa lecieć a uwierz mi znam każdy zakamarek głowicy m20, musiałbyć mieć dziurę jakąś...
kaprys Gość
Wysłany: 2004-03-25, 14:28
łańcuchy ustawiają tylko w bmw to fakt...nikt się tego nie podejmie bo to samobójstwo podobno...
a ja mam bez vanosa
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-03-25, 16:10
loko napisał/a:
buahaha a niby skąd ma tam się brać olej? jedyne miejsce jakim tam może przeciekać jest uszczelniacz wałka rozrządu... (kosztuje ze 20zł) i to jego trza wymienić... nigdzie indziej nie ma prawa lecieć a uwierz mi znam każdy zakamarek głowicy m20, musiałbyć mieć dziurę jakąś...
ok dzieki wielkie - wymienie i bedzie ok miejmy nadzieje 8)
Miałem podobną sytuację w moim M20. Przy naprawie dźwigienki wymieniłem odrazu pasek rozrządu i wyregulowałem zawory. A uszczelkę pod pokrywą klawiszy wyczyściłem i przeleciałem czerwonym silikonem. Od tamtej pory nic mi nie cieknie
Pozdro
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach