BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
chodzi jak diesel !
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 2004-05-18, 20:19   chodzi jak diesel !

mam E30 1.8 M40 a autko na wolnych chodzi jak diesel tzn. klekocze ! pierwsze na mysl przyszly mi zawory ale z tego co sie orientuje to sa regulowane automatycznie! dzwiek jest raczej z silnika a nie gdzies z wydechu wiec wykluczam jakies nieszczelności ! o co chodzi Panowie co moze byc przyczyna??? - chcialem to wyeliminowac bo sie jeszcze pomyle i naleje sobie ropy :P
dzieki za sugestie !
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-18, 21:07   

albo szklanki albo walek rozrzadu do wymiany :) - ale stawiam na 2 opcje :)
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2004-05-18, 21:15   

a zeby kupic uzywany walek niepoprzycierany to jest ciezka sprawa :?
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-18, 22:40   Re: chodzi jak diesel !

[quote="zuzekboss"]mam E30 1.8 M40 a autko na wolnych chodzi jak diesel tzn. klekocze ! pierwsze na mysl przyszly mi zawory ale z tego co sie orientuje to sa regulowane automatycznie! dzwiek jest raczej z silnika a nie gdzies z wydechu wiec wykluczam jakies nieszczelności ! o co chodzi Panowie co moze byc przyczyna??? - chcialem to wyeliminowac bo sie jeszcze pomyle i naleje sobie ropy :P
dzieki za sugestie !

-U mnie też tak było tyle że nie mam samoregulatorów.Wałek jak i cała głowica były w tragicznym stanie... :evil:
 
 
BADYL 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: *****
Wysłany: 2004-05-19, 05:55   

Tak sa regulowane automatycznie ale panowie samochody nie sa pierwszej młodosci i od czasu do czasy trzeba zajrzec i sprawdzic luzy na zaworach.A co do dzwieku a przypadkiem to nie jest taki dziwny dzwiek jakbyc w szklanki uderzał??????Vo jak tak bo mozliwe ze poleciały ci panweki na wale.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-19, 07:10   

niestety wada wszystkich m40 jest materiał z jakiego wykonano wałki rozrządu i dzwigienki popychaczy poprostu wycierają się i dostaja takiego luzu ,że wszystko klekocze,samoregulatory terz nie są za specjalne,i niestety cala glowica do roboty
 
 
WujekDobraRada 



Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: K-lin
Wysłany: 2004-05-19, 11:25   

A jaki olej lejesz ?? -to jest bardzo ważne, bo do tych silników (M40 i inne z samoregulatorami zaworów) powinno się lać w najgorszym przypadku półsyntetyk (informacja z serwisu BMW w Monachium). Ja tak cały czas taki leje, przejechane mam 230tys km i nie mam żadnego problemów z samoregulatorami i wałkiem (przynajmniej na razie :wink: )
_________________
635 CSi/A 81'
525i 91'
525tds/a 93'
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-19, 11:35   

dokladnie - potrzebny jest jak najlepszy olej, kumpel tez mial cisze pod maska ale zalal mineralnego lotosa, pojezdzil tak ok 15 tys i kaplica - walek do wymiany.
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-19, 12:41   

leje półsyntetyk - mobila. jaki jest koszt takiego wałka?! i (pytanie laika )- jakie sa konsekwencje jezeli walka w pore nie wymienie?!
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-19, 13:14   

konsekwencje juz odczuwasz to ten holerny klekot wiem,że zrobienie głowicy w m40 zaczyna sie od 800 zeta jednak nierobione na orginalnych częściach starcza na pare tyś km
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-19, 13:30   

nowy walek w podrobce to koszt ok 600 - 700 pln, za uzywke w dobrym stanie (w sumie o tym sie przekonasz dopiero jak zalozysz) ceny wachaja sie od ok 250 - do 400 pln, no i do tego robocizna :( , moim zdaniem lepiej dozbierac i za 1500 masz kompletny M42 z papierem itp...a swoj sprzedasz.
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-05-19, 15:08   

ja to ile?
tyle co zmiana w dowodzie rejestracyjnym oczywiście zakładając że silnik jest opłacony podatkami
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2004-05-20, 09:24   

Tak się składa, że byłem wczoraj w wydziale komunikacji i pytałem się jak wygląda sprawa zalegalizowania zmiany silnika przywiezionego z niemiec. Otóż: musisz mieć umowę kupna (na dobrą sprawę może byc ona fikcyjna bo i tak tego nikt nie będzie sprawdzał), zakładasz nowy organ do auta, jedziesz na stację diagnostyczną wykonać dodatkowy przegląd, z tym kwitkiem i z umową udajesz się do wydziału komunikacji i jest po sprawie. Powtarzam dokładnie to co usłyszałem w urzędzie.
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-20, 10:45   

bo dokladnie tak jest, placisz tylko za dodatkowy przeglad i jakies znaczki skarbowe - jak to w urzedach :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16