Witam . Mam wielki problem ... otóż moja buma na zimnym rano pali jak złoto delikatnie faluja obroty ale po rozgrzaniu nie odpala za pierwszym razem dopiero za drugim albo trzecim . Na gazie odrazu za pierwszym pyknie zawsze . W czym moze tkwic problem ? poprzeni wlasciciel wymienic kopułke kable cewke czujnik polozenia walu ja wymienilem pompe . Cisnienie trzyma na listwie . Co zrobic ?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2016-04-29, 16:32
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa .
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Względnie możesz jeszcze sprawdzić pompę paliwa - na zimnym silniku działa automatyczne ssanie więc ciśnienie paliwa jest wystarczające a jak się zagrzeje to ciśnienie na listwie ci spada i nie odpala póki nie napompuje.
Co do metody to najprościej wizyta u mechanika i założenie na przewody paliwowe ciśnieniomierza. Generalnie chyba najlepsza metoda. O ile dobrze pamiętam pompa powinna dawać w granicach 3,5bara
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach