Witam. Mam problem ze swoją E30. Siedział w niej M40B16 o mocy 100KM, który się zatarł i zamiast remontować stary silnik zakupiłem nowy - M42B18 iS. Został zrobiony swap, wiązka przelutowana według schematów znalezionych w sieci. Iskra jest, sprężanie oczywiście też, pompka paliwa pracuje, lecz świece są suche. Na benzynie w ogóle nie chce się odezwać, za to na gazie zagada na moment i od razu gaśnie. Czy ktoś miał podobny problem i mógłby służyć radą? Może to wina czujników spalania stukowego, ponieważ był uszkodzone i je wymontowałem (silnik tak samo jak i wiązka zostały zaadaptowane z BMW E36). Silnik jest bez EWS.
Dorwałem dwa nowe czujniki, podłączyłem je dzisiaj i dalej to samo. W ogóle nie chce się odezwać na benzynie, a na gazie od razu załapuje i od razu gaśnie.
Zamieniłem miejscami przewody paliwowe i nie ma żadnej różnicy. Na benzynie nie chce się nawet odezwać natomiast odpaliłem maszynkę na gazie i obroty dosyć mocno falują, do tego stopnia, że gaśnie. Oprócz tego jeszcze nie chce się zbytnio wkręcać (max 2000rpm).
[ Dodano: 2015-12-06, 13:01 ]
Dobra, ogarnąłem problem gaśnięcia i innych pierdół na LPG, ale problem z brakiem benzyny pozostał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach