BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Trzęsie budą na wolnych E30 M40b18
Autor Wiadomość
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-06, 17:18   Trzęsie budą na wolnych E30 M40b18

Witam
Otóż mam taki problem a dokładnie z silnikiem M40b18. Na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje trzęsie całym autem stało się tak po wymianie oleju, filtru, kablach zapłonowych i świec. Nie wiem co może być przyczyną wymieniłem już kopułkę i palec, wyczyściłem przepustnicę podmieniłem przepływomierz dalej to samo. Po odpięciu przepływki auto raz gaśnie, a innym razem nie. Dodam jeszcze, że samochód stracił swoją moc jedzie dużo słabiej niż przedtem. Nie ma instalacji gazowej. Ktoś wie co to może być ??

Pozdrawiam.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-07, 08:50   

A może skopałeś kolejność przewodów zapłonowych?
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-07, 09:55   

Skopałem kolejność na początku jak założyłem nowe przewody, ale później je przełożyłem poprawnie.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-07, 13:09   

Jakie świece? NGK? Próbowałeś po kolei ściągać fajki ze świec?
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-07, 13:21   

Świece Ngk wszystko podłaczone dobrze. Kable zapłonowe max gear może one są skopane ? Przebicia żadnego nie mają bo sprawdzałem.
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2015-06-07, 15:32   

Telepie tylko na wolnych czy na wyższych obrotach też nierówno pracuje?
Masz iskrę na wszystkich 4 cylindrach ?
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-07, 17:03   

Świece NGK od czasu uruchomienia produkcji we francji znacznie straciły na jakości. Ściągaj fajki ze świec i sprawdź który gar nie pracuje lub kuleje. Następnie możesz przełożyć śwece razem z kablem z innego cylindra.
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-07, 20:06   

Telepie tylko na wolnych na wysokich ok i kreci się normalnie do odcinki. Czyli mam odpalić auto i ściągać fajki ze świec ? Dobrze rozumiem ??
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-08, 10:23   

suri99 napisał/a:
Czyli mam odpalić auto i ściągać fajki ze świec ? Dobrze rozumiem ??


Tak, chyba że się boisz to gaś ale wtedy trudniej ocenić czy praca silnika się zmienia ; ]
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-08, 12:48   

Nie no dam rade :D Czyli odpalam auto i odłączam falki ze świec i sprawdzam czy praca silnika się zmienia czy nie. ?
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2015-06-08, 18:09   

Tak. Jeżeli ściągniesz fajke ze świecy, i silnik zacznie kuleć/nierówno pracować to znaczy że na tym cylindrze układ zapłonowy działał poprawnie. Jeżeli ściągniesz fajkę i nie będzie żadnej różnicy w pracy silnika to na tym cylindrze jest problem z zapłonem.
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-08, 18:15   

Ok dzięki za wytłumaczenie będę sprawdzał. :D
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2015-06-08, 21:09   

A jak Cię kopnie to masz przebicie :lol:
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-13, 11:03   

Witam po przerwie, ale dopiero teraz miałem możliwość sprawdzić te przewody, a więc zrobiłem tak jak mówiliście odłączałem fajki ze świec i sprawdzałem co się dzieje. Niestety przy każdym cylindrze było to samo czyli po całkowitym wyjęciu fajki silnik zaczynał się telepać i po chwili gasnąć. Czy to oznacza, że kable są dobre i to nie w tym jest przyczyna złej pracy silnika ? .
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-13, 13:49   

Czyli raczej wszystko z przewodami i świecami w porządku, chyba że źle dobrałeś świece zapłonowe.

Zobacz gumę łączącą przepływomierz z kolektorem, czy przypadkiem gdzieś nie pękła i nie zasysa lewego powietrza.
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-13, 16:25   

No popatrzę ale już sprawdzałem wcześniej psikałem, plakiem na nią i było git, ale jeszcze sprawdzę ją dokładnie.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-14, 08:50   

A filtr paliwa wymieniałes?
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-14, 11:01   

Dzisiaj sprawdziłem gumę od przepływki i wszystko z nią git, ale włączyłem auto z odłączoną przepływką i obroty jakby się unormowały spaliny tak bardzo nie śmierdziały jak z podłączonym przepływomierzem jak silnik złapał trochę temperatury to znów zaczął kulać. Czy to są oznaki walniętej przepływki ?.

Filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-14, 14:43   

Bardzo możliwe że przepływka. W niej siedzi jeszcze jeden czujnik temperatury.

[ Dodano: 2015-06-14, 15:43 ]
A jeszcze jedno. Odłącz sondę, wtyczkę masz pod podstawą akumulatora.
_________________


E30 + E91
 
 
 
suri99 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2015
Skąd: Sławno
Wysłany: 2015-06-14, 20:14   

Sonda jest nowa, jak ją odłączę to nie ma różnicy.
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-14, 22:48   

suri99 napisał/a:
wcześniej psikałem, plakiem

Nie wiem dlaczego ludzie ciągle tym plakiem psikają. Przecież przy takich próbach ujeb@ne będzie wszystko. Benzynę albo rozpuszczalnik się bierze i pędzlem namacza. Jeszcze przy okazji wyczyścicie sobie coś, a nie upierdzielicie plakiem.

Tak na marginesie, wie ktoś jak sprawdzić ten czujnik temp. w przepływce? miernikiem np?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15