BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelniacze zaworkow m20b25 ????
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 2004-04-21, 20:14   uszczelniacze zaworkow m20b25 ????

kto wie czy da sie wymienic uszczelniacze na zaworach w tym motorku bez sciagania glowicy wielkie dzieki za info z gory :)
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-21, 22:18   

nie da się.... musiałbyć jakimś cudem zdjąć zprężynę zaworową bez podparcia zaworu od spodu.... możnaby próbować opierać go o cylinder ale to partyzantka i myślę że łatwiej zdjąć głowice...
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-22, 21:22   

a gdyby zdjac kielbase dolotowa to nie dalo by sie tam jakiego kindybala wetknac i przytrzymac?
(wiem ze tak sie nie powinno. Tylko tak hipotetycznie)
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-23, 08:05   

jak zdejmiesz kolektor to przez kanały dolotowe zobaczysz gładki trzpień zawora który na dodatek rozszerza się na samym dole. więs po pierwsze go nie złapiesz a po drugie jak ci się uda to się wyśliźnie, a naprawdę trzeba go porządnie przytrzymać tym bardziej ze b25 powinno mieć 2 sprężynki na każdym zaworku.

ech... no niedowiarek :-) jak mówię że się nie da to się nie da... i prościej zdjąć głowicę...
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-23, 08:57   

JASNE

Potrzaskalo mi sie wszystko - przecie wloty to jeszcze nie cylinder... :oops: :oops: :oops:
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-23, 09:15   

dzieki za odpowiedz wiec bede musial dzwignac glowice i to zrobic bo rano puszczam chmurke jak zapalam
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-23, 10:28   

no to co z tego że puszczasz chmurkę? to nie jest powód to zdejmowania głowicy i bawienia się z tym, bo koszta to minimum 500zł... pod warunkiem że sam robisz (bielenie głowicy to około 250zł + uszczelka minimum 170zł + uszczelniacze (oryginalne 7zł/szt. - intercars 2-3zł/szt.))

ja też mam niezły kopeć białego dymku ale spowodowane jest to tym że olej nie do końca dopłynął na poaczątku do wszystkich zakamarków i nie uszczelnia dokładnie wszystkiego...

chyba że solidnie wali spalinami jak naciśniesz gaz to wtedy jest sens... a tak zapomnij... chyba że przy okazji trochę pobawisz się z głowicą celem zwiększenia mocy autka... w inym wypadku wogóle sobie nie zawrcaj głowy
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-23, 17:47   

a jeszcze jedno bo chmurka jest mala i tylko chwilke okolo 3-5 sek. ale jak jade i wkrece nagle do maksa obrotow to tez zostawiam za soba chmureczke szaro ciemna to tez jest normalne w tych autkach ?? ? sorki ze pytam o takie zeczy ale bmw mam dopiero niecaly miesiac
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-23, 18:06   

nic się nie martw... z kolei przy maksymalnych obrotach normalny jest czarny dymek który jest wynikiem niedokładnego spalenia ogromnej ilości mieszanki jaka się dostaje do cylindra przy takim obciążeniu
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-24, 08:36   

ok spoczko dzieki wielkie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16