Chciałem zareklamować w tym dziale warsztat naszych wspólnych znajomych Baura i Madeja
Chłopaki ogarniają nie samowicie temat BMW, są pasjonatami marki tak samo jak my, nie mają długiego czasu oczekiwania i co najważniejsze stawiają na jakość a nie na ilość ....
Zdarzyło mi się skorzystać z ich pomocy w warsztacie i w tym miejscu chciał bym im podziękować za dokonanie trafnej diagnozy i szybkie usunięcie usterki
I tu się niestety naciąłem. Zostawiłem w tym "warsztacie" powyżej 12 000 zł, prosiłem o oryginalne części dostałem zamienniki (w cenie oryginalnych ) vide lambda (zapłaciłem 600 zł) 3 x wymieniana, 3 x nie działa jak potrzeba a po raz pierwszy widziałem aby sonda oryginalna była lutowana. Za zestaw tłumików policzyli 900 zł ( miał być Bosal) wstawili najtańsze jakie są na allegro po 240-400 zł. ( tu sie wykłuciłem). Reklamacji nie uznają (stwierdzili uszkodzenie skrzyni biegów, "wymienili" NA ZAKUPIONĄ PRZEZ NICH - 2000 km obiaw ponownie DOKŁADNIE TAKI SAM - bicie na lewarku przy 5 biegu - nastąpiła wymiana "łącznika gumowego między skrzynią a wałem".... który te 2000 wcześniej podobno był wymieniany - efekt ustał. Oddany na wyciek płynu chłodniczego - przejechał po odebraniu z "warsztatu" 20 km z utratą 1,5 litra płynu - diagnoza rozszczelniona chłodnica - diagnoza innego warsztatu przecięcie opaską węża gumowego . O nie dokręconych śrubach.... zagubionych częściach, niechlujnej robociźnie (osłona pod tłumikami w ogóle nie została dokręcona i brzęczy) niedotrzymywaniu terminów nie wspomnę. Gwarancji do dnia dzisiejszego nie dostałem, a opis w stylu "wymiana tylnego tłumika" wiele nie mówi. O rachunku też można zapomnieć.
Do dnia dzisiejszego nie odzyskałem swoich części pozostawionych w "warsztacie" (felgi stalowe i kołpaki )
Reasumując samochód za każdym razem po wyjechaniu z "warsztatu" był w gorszym stanie niż przyjechał (pierwszy zaczął palić jak szatan, drugi przestał działać szyberdach, trzeci uszkodzone sterowanie klimatyzacją, czwarty brak podświetlenia w kabinie ) - koszt poprawek po "warsztacie" 2000 zł. Zaznaczam, że nigdy nie kłuciłem się o koszta i prosiłem o jak najlepsze części - zawsze słyszałem odpowiedź, że zrobią tak abym bez problemów przejechał całą Europę.
Jak macie za dużo pieniędzy, wiele czasu, i lubicie być robieni w konia - polecam ten warsztat. Jak chcecie mieć sprawny samochód omijajcie ich z daleka i szerokim łukiem
Warsztat znajduje się w Warszawie - Raszyn przy ulicy Finałowej 7
_________________ Dotąd VOLVO - teraz E34 - Na naukę nigdy nie za późno
Dosyć długo przymierzałem się do montażu instalacji gazowej w mojej E34 540i,
bo robiłem rozeznanie i zbierałem opinie, aby mieć pewność, że będzie to
profesjonalnie zrobione.
Zdecydowałem się w końcu na zakład dość odległy od mojego miejsca
zamieszkania, a więc:
GOMAR Grzegorz Łyżwa
ul. Polna 16, Łask, woj. łódzkie
tel. (43) 675-27-34, najlepiej rozmawiać z Robertem Łyżwa tel. 603-918-716.
i jestem bardzo zadowolony.
Montowali instalację BRC Sequent 56 i zrobili to naprawdę profi, pod
każdym względem. Z czystym sumieniem mogę polecić.
sie ma
polećcie jakiegoś dobrego blacharza i lakiernika bo przejrzałem wszystkie strony tego tematu i jedni piszą o panu kaziu ze jest spoko git i robi mistrz a inni ze pan kazio to partac i wogle menda, wiec prosze o polecenie kogoś komu niebede sie bał oddać samochodu na poprawe lakieru i na konserwacje bo w niektórych miejsach bezbarwny sie juz poddal:/
pozdrawiam
Witam wszystkich w najbiszych 2/3 tygodniach otwieram z kumplem wulkanizacje-czyszczenie wnetrz mysle nad rabatem dla wszystkich bemkowiczow ustale jeszcze to z kumplem i dam wam znac.W Warszawie na ul.instalatorów 9
Niestety ostatnio padłem ofiarą braku profesjonalizmu (żeby nie nazwać tego brakiem posiadania umiejętności do wykonywania zawodu) i oszukaństwa ze strony zakładu w Brwinowie, który świadczy usługi lakierniczo blacharskie. Posta tego piszę ku przestrodze by nikt tam nie oddał już swojego samochodu ! Oddałem mój samochód BMW E-36 Compact ok. 2-3 sierpnia do naprawy po kolizji (zdjęcia uszkodzonego samochodu). Zdjęcia mówią dokładnie co trzeba zrobić… Samochód miał być zrobiony w przeciągu 1 miesiąca, trwało to 3 miesiące !. Do samego końca nie otrzymałem rozpiski ile co kosztowało tylko dopiero przy odbiorze auta zobaczyłem coś nabazgranego na kartce odręcznie ! W porównaniu ze wszystkim to był mały szkopuł… Samochód, który odebrałem będę sprzedawał, bo po wykonanej robocie na nim przez ten zakład (na końcu podam namiary i nr Tel by wiedzieć do kogo swego auta nie oddawać) do niczego innego się nie nadaje…
Mój błąd nastąpił przez to, że odbierałem samochód wieczorem i nie zobaczyłem większości mankamentów. A oto i one:
1. Po lakierowaniu bezbarwną warstwą okazało się, że lakiernikowi dostał się pod lakier jakiś syf… Już tego nie da się zmyć… Cytat „Nie mogę zagwarantować sterylności w tym pomieszczeniu” To po co się zajmuje lakiernictwem !!! (zdjęcie)
2. Drzwi od kierowcy uszkodzony lakier. Przed oddaniem tego nie było…
3. Drzwi od pasażera: była wymiana całych drzwi (od czerwonego compacta). Przy wymianie podnośnika do szyb uszkodzono mocowania tak, że teraz plastikowa obudowa się majta i jest spora szpara między plastikiem i metalem. (zdjęcie)
4. Sposób lakierowania drzwi od pasażera i drobniejszych elementów pozostawię bez komentarza, bo tylko wyzwiska więzienne oddały by to jak można nazwać taką robotę.
5. Lakierowanie klapki od wlewu paliwowego… Widać, że czerwone… (zdjęcia)
6. Klamka od strony pasażera nie dość że krzywo spasowana to jeszcze przyklejona na klej tak, że aż się wylało (zdjęcia)
7. Krawędzie drzwi od pasażera zostały nie domalowane, a w niektórych miejscach nawet przebija czerwony kolor… (zdjęcia)
8. Po wymianie podnośnika od str. kierowcy (to na szczęście było uzgodnione) zobaczcie jaką zajebistą dostałem uszczelkę ! Pofalowana jak jego Ch.. (Zdjęcie)
9. Przy wymianie progu i jego malowaniu chyba zabrakło lakieru… mam białe… (zdjęcie)
10. Oddałem samochód z normalnymi nie przyciemnianymi szybami, a odebrałem z innymi przyciemnianymi…. Nikt nie raczył mnie poinformować o czym kolwiek w tej kwestii… Może dresom to by się spodobało…. A po odbiorze nie otrzymałem moich starych DOBRYCH spowrotem. (zdjęcia)
11. Po otworzeniu tylnich (lewej i prawej) szyb natknąłem się na ślady walki … to były chyba zmagania panów z zakładu przy wyjmowaniu szyb… Zarysowany lakier sympatycznie ukryty… (zdjęcia)
12. Zerwany materiał z przedniego słupka od strony pasażera… Pewnie przez przypadek… przy malowaniu (zdjęcie)
13. Brud i syf po paście był wszędzie… nawet zostawili mi kawałek taśmy klejącej w tylnim lewym nadkolu… Jak można oddać tak samochód klientowi… tylko chyba wieczorem (mój błąd !) (zdjęcia)
14. Nie dość, że drzwi od pasażera były na krawędziach źle pomalowane i widać jest czerwony kolor (nawet od str przedniego nadkola) to szpara między drzwiami ma duże rozmiary + nieźle odstaje… Okazało się, że nie ma śrubek, a jedna z nich była urwana wew. I nie chciało się im jej gwintować… (zdjęcia)
15. W tym warsztacie pracują takie gamonie, że nawet odkurzając coś rozwalą. I tak też mój czujnik położenia siedzenia został uszkodzony i kontrolka mi się świeci non stop… Wcześniej tego nie było nawet po kolizji. (zdjęcie)
16. Słupek przy pasach kierowcy ma uszkodzone mocowanie przez co bardzo odstaje… czemu i to zniszczyli do dziś się zastanawiam… (zdjęcie)
17. W compactach w bagażniku po prawej stronie i po lewej są takie plastikowe kieszonki. Ja też je miałem wcześniej… Po oddaniu samochodu już ich nie było a w ich miejsce była woda… Również poucinano mi kable od instalacji gazowej…(zdjęcia).
18. Butle gazową przykręcili mi zupełnie inaczej niż wcześniej była…. Dlaczego….
19. Tylni zderzak jakoś dziwnie spasowano tak że pojawiła się duuuża szpara i jest tam jakiś styropian….
20. Przednie prawe koło zapomniały mi gamonie dokręcić i jadąc zastanawiałem się co tak uderza... całe szczęście udało mi się dojechać tam dokąd zmierzałem i dokręciłem, ale jak można oddać samochód z nie dokręconymi śrubami ?
21. Byłem zapewniony, że używany jest najlepszy bezbarwny lakier na rynku Iwata, a co się okazuje sam na forum pisze, że używa podróby Iwata (http://lakierowanko.info/viewtopic.php?p=13096#13096)
22. Najlepsze jest to, że jak odbierałem samochód lakiernik mi dał puszkę z lakierem, który mu został i pędzelek i powiedział, że mu się już nie przyda i dał mi jeszcze 50 zł....
23. W dniu wczorajszym tj. 03.11.2008 dzwoniłem do niego i jego wspólnika by oddali mi pieniądze za całą swoją robociznę to usłyszałem, że jestem wyłudzaczem pieniędzy i że idą na policję... Czy ja jestem jakiś inny toż za taką robotę to się nie płaci ! Proponowali mi, że mogę przyjechać do nich i mi poprawią, ale stanowczo odmówiłem, bo kto by chciał by te same ręce co tak zwaliły sprawę miały to naprawiać... to by była jeszcze większa katastrofa... chciałem, żeby pokryli koszty robocizny w innym zakładzie to się zaczęło, że jestem wyłudzaczem pieniędzy... PRZYKRA SPRAWA !
Jak widać straty po naprawie są gigantyczne… Zwracam się również do was z prośbą o pomoc, co mogę zrobić by odzyskać pieniądze, by zamknąć mu warsztat by nikt już nie wpadł w takie G…. jak ja…
Namiary na warsztat i jego pracownika jak i wspólnika, co by nikt tam swojego samochodu nigdy nie oddał:
Krzysztof Popis
Brwinów
Ul. Ciechanowska 17 lub 19 (już dokładnie nie pamiętam)
508-140-077 (Krzysztof Popis) i 503-466-663 (Jego wspólnik)
Ogłaszał się na tym forum i pisze pod nickiem :
Okazuje się, że jest częstym bywalcem forum (kpopis) : http://lakierowanko.info/ i wcale nie ma się czym chwalić (szkoda że tego wcześniej nie wiedziałem).
Zapewniał, że używa specyfików najlepszych firm (na forum równieź o tym pisał), a w rzeczywistości używa "shitu", jak sam to określił.
Stosowny cytat z forum lakierników: Do podkladu uyzywam najtanszego shitu (http://lakierowanko.info/viewtopic.php?p=13065#13065)
Cytaty z forum lakierników:
- Mowie otwarcie ze jade na kicie z novola, uelastyczniaczach HAYA, benzynie ekstrakcyjnej zamiast zmywaczy itd
- Nie mam zarejestrowanej działalnosci. Maluje w amatorskiej (niedlugo ja podrasuje) kabinie (http://lakierowanko.info/viewtopic.php?p=6925#6925).
Chciałem zareklamować w tym dziale warsztat naszych wspólnych znajomych Baura i Madeja
Chłopaki ogarniają nie samowicie temat BMW, są pasjonatami marki tak samo jak my, nie mają długiego czasu oczekiwania i co najważniejsze stawiają na jakość a nie na ilość ....
Zdarzyło mi się skorzystać z ich pomocy w warsztacie i w tym miejscu chciał bym im podziękować za dokonanie trafnej diagnozy i szybkie usunięcie usterki
I tu się niestety naciąłem. Zostawiłem w tym "warsztacie" powyżej 12 000 zł, prosiłem o oryginalne części dostałem zamienniki (w cenie oryginalnych ) vide lambda (zapłaciłem 600 zł) 3 x wymieniana, 3 x nie działa jak potrzeba a po raz pierwszy widziałem aby sonda oryginalna była lutowana. Za zestaw tłumików policzyli 900 zł ( miał być Bosal) wstawili najtańsze jakie są na allegro po 240-400 zł. ( tu sie wykłuciłem). Reklamacji nie uznają (stwierdzili uszkodzenie skrzyni biegów, "wymienili" NA ZAKUPIONĄ PRZEZ NICH - 2000 km obiaw ponownie DOKŁADNIE TAKI SAM - bicie na lewarku przy 5 biegu - nastąpiła wymiana "łącznika gumowego między skrzynią a wałem".... który te 2000 wcześniej podobno był wymieniany - efekt ustał. Oddany na wyciek płynu chłodniczego - przejechał po odebraniu z "warsztatu" 20 km z utratą 1,5 litra płynu - diagnoza rozszczelniona chłodnica - diagnoza innego warsztatu przecięcie opaską węża gumowego . O nie dokręconych śrubach.... zagubionych częściach, niechlujnej robociźnie (osłona pod tłumikami w ogóle nie została dokręcona i brzęczy) niedotrzymywaniu terminów nie wspomnę. Gwarancji do dnia dzisiejszego nie dostałem, a opis w stylu "wymiana tylnego tłumika" wiele nie mówi. O rachunku też można zapomnieć.
Do dnia dzisiejszego nie odzyskałem swoich części pozostawionych w "warsztacie" (felgi stalowe i kołpaki )
Reasumując samochód za każdym razem po wyjechaniu z "warsztatu" był w gorszym stanie niż przyjechał (pierwszy zaczął palić jak szatan, drugi przestał działać szyberdach, trzeci uszkodzone sterowanie klimatyzacją, czwarty brak podświetlenia w kabinie ) - koszt poprawek po "warsztacie" 2000 zł. Zaznaczam, że nigdy nie kłuciłem się o koszta i prosiłem o jak najlepsze części - zawsze słyszałem odpowiedź, że zrobią tak abym bez problemów przejechał całą Europę.
Jak macie za dużo pieniędzy, wiele czasu, i lubicie być robieni w konia - polecam ten warsztat. Jak chcecie mieć sprawny samochód omijajcie ich z daleka i szerokim łukiem
Warsztat znajduje się w Warszawie - Raszyn przy ulicy Finałowej 7
Przyznam się szczerze, że ja u niego zostawiłem samochód jakiś czas temu i też mocno się na tym przejechałem. Jeśli brakowało mu jakichś części to brał od innych samochodów (np migacz). A jak pojechał na prostownice to nie zdjęli szyby przedniej i im pękła... Oczywiście to ja musiałem za to zapłacić.... Co lepsze nie dość, że ją zamontowali to przy prędkości 80 km/h wszystko z przodu furkotało. Potem jakiś koleś od szyb do mnie dzwonił i powiedział, że ich warsztat nie rozliczył się z nim za szybę i mam mu oddawać pieniądze HEHE... Powiedziałem Panu uprzejmie, że to z Baurem się ma rozliczać nie ze mną. Jak odbierałem samochód to nie dali mi pojemnika na płyn do spryskiwaczy. Nie wspomnę już o brakujących śrubach (bo może nie pamiętali co do czego...)
Niestey też jak zwykle najpierw się naciąłem, a potem jest się mądrym
uuuu ostro!! a ja myslalem ze mnie oszukali jak mi zostawili piasek na dywanikach po naprawie blacharskiej i wymianie silnika..
wspolczuje i polecam szukac opini przed zostawieniem samochodu
Tak następnym razem zrobię. 10 razy sprawdzę !
Dodam jeszcze, że jak mi oddali samochód do nie podłączyli mi instalacji gazowej (o czym przekonałem się dopiero w trasie), a jak miałem przegląd techniczny to nie przeszedłem go, bo się okazało, że mądrale wmontowali mi lewy reflektor od amerykańskiego wozu, a prawy od angielskiego, które defacto nie mają homologacji ! Wszystko musiałem zmieniać....
Gdyby był ktoś zainteresowany to wraz ze swoim przyjacielem "zajmuję się" "elektromechaniką" -
- instalacja komputerów pokładowych OBC
- podgrzewane lusterka
- również robiliśmy wymianę podsufitki (szczególnie e36)
- i inne drobne usługi za małe pieniążki
Potrzebuj jakiś warsztat w krakowie który dobrze zrobi mi diagnostykę mojej e30 bo nie mogę z nią dojść do ładu. Byłem już u gościa i nie był w stanie stwierdzić co jej jest. Proszę o pomoc kolegów z krakowa
_________________ E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-12-12, 11:01
jestem z katowic ale kiedys w Kraku padla nam e30 i pojechalismy na takie tereny przemyslowe i byl tam warsztat specjalizujacy sie w BMW.. szybko fachowo i niedrogo zalatwili sprawe.. jezeli sie bardzo postaram znajde adres, chyba ze ktos zna ten warsztat?
_________________ Sex jest jak BMW... Radość z jazdy...
Witam
dla tych co z Lublina i okolic
Jeśli ktoś ma problemy z silnikiem w swojej buni, ja polecam gościa na ul. Turystycznej, Pan Jacek Orzech tel 600530280, koleś zna się na rzeczy choć czasem sprawia wrażenie przemądrzałego (mus się na to znieczulić )
Co do zawiasu, to szczerze polecam Panów o nazwisku Geneja, na ul. Trześniowskiej. Ojciec z synem mają spartański warsztacik ale znają się na rzeczy, robią szybko i nie zdzierają z ludzi. Zawsze od 8.00 do 9.00 można podjechać i za darmochę przejrzą autko - jak dla mnie wazne jest tez to, że są mili i wyrozumiali dla każdego auta niezależnie od marki i wieku (poza belkami skrętnymi we francuzach- tego nie robią)
pozdrawiam
_________________ ... umysły marne potępiają wszystko co przechodzi ich miarę ...
Witam
Na codzień zajmujemy się transportem oraz serwisowaniem ciężarówek, jednak ze względu na porę zimową w której mamy trochę więcej wolnego czasu niż zwykle, polecamy się na zewnątrz. Od wielu lat jesteśmy pasjonatami BMW. Mamy na swoim koncie kilkanaście swapów i innych modyfikacji, głównie e30.
Oferujemy wszelką mechanikę BMW, od silników do zawieszenia, wydechy,swapy. Wiele części używanych na miejscu, bardzo dobry dostęp do nowych, tanich markowych części ( rabaty w sklepach oraz w serwisie BMW w Katowicach). Posiadamy wieloletnie doświadczenie, sprzęt, warsztat, serwisujemy regularnie 15 bawarek w rodzinie.
Śląsk - okolice Wodzisława Śl. Rybnika
Pytania Info 502 205 372
_________________ -Bolo bawarski lekarz-
Ostatnio zmieniony przez -Bolo- 2009-02-11, 20:31, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-30, 22:55
całe szczęście życie nie zmusiło mnie jeszcze do zakładania gazu, więc doświadczenia w tym temacie nie mam, ale może pomogę, bo temat na wszelki wypadek troszkę rozpoznałem... (gdybym jednak był kiedyś zmuszony gaz założyć )
z tego co doczytałem, wysłuchałem i obgadałem z szefem warsztatu to chyba bym się decydował na
www.aes.bytom.pl ewentualnie w ELPIGAZ w Czeladzi, bo z tego co czytałem to oni piszą dokładna mapę sterowania na podstawie mocy na kołach (hamownia) a nie czujnika spalin.. co ponoć skutkuje pracą silnika identyczną na benzynie jak i na gazie..
co do Bytomia to właściciel sam jeździ BMW na gaz, ceny ma średnie, i ponoć nie jedną beemke gazował..
ale to czystko teoretyczna wiedza więc nie odpowiadam za ewentualne problemy jakie wynikają jak wszyscy wiemy z posiadania w swoim BMW instalacji gazowej..
może ktoś potwierdzi moje opinie albo zaprzeczy..
Pozdr.
_________________ Sex jest jak BMW... Radość z jazdy...
Ostatnio zmieniony przez ahir 2009-03-30, 22:57, w całości zmieniany 1 raz
Mam dwie e36 na gazie sekwencyjnym. Na 325 mam juz zrobione 180tyś.km a w 320 niecałe 20 tyś. Problemy? W 325 dwa razy wymieniłm sąde lambda, nie czytała wolnych obrotów, to wszystko. Jeżdżę tym samochodem do Niemiec pare razy w roku 200km/h się często zdarza na gazie i co ? Nic, nic się nie dzieje, wszystko chodzi jak przed założeniem, tak więc żałosne są posty i opinie, że BMW i gaz nigdy nie dojdą do porozumienia. Tylko jedno ale, ja zakładałem zawsze najdroższą instalację pierwsza kosztowała mnie ponad 6tyś. a ta druga 4 tyś. Zawsze najwyższa półka, warto, bo zamyka się maskę i zapomina o wszystkim, prócz tego warto założyć instlację z zapasem mocy min 50 KM.
Jeśli mogę polecić zakład to AutoMix w Skrzyszowie, u nich najlepsza instalacja TOP na 6 cylindrów to koszt 4tyś. (jak ktoś ze mną uzgodni to ja juz mam rabat ok 400 zł, założyłem tam juz parę instalacji) tak więc 3600 dla mnie. Zbiornik w kole, instalacja tupu AutoMix czyli "zbieranina" wszystkiego. Każdy elemet z innej firmy, tak jak mówił właściciel, niema jednej firmy która robi wszystkie podzespoły najlepsze, z tego powodu taki zestaw. Ja coś takiego założyłem w trzech e36, dwie 325 jeżdżą w niemczech i kuzyni nachwalić się nie mogą.
Dostaniesz samochód zastępczy, u nich widziałem już tablice z całej europy, zakłd gigant.
Chciałbym sprawdzić swoją beemkę pod kątem tego co mam pod maską,jak się wszystko sprawuje,dlaczego kopci przy butowaniu,jak się sprawuje zawieszenie itd. itd.
Gdzie na Pomorzu mógłbym wykonać taką pełną diagnostykę,wymienić przy okazji oleje i filtry tak żeby wszystko było w porządku,jakiemu warsztatowi mogę dać kredyt zaufania oddając samochód ?
Liczę się z kosztami,choć wiadomo że chciałbym by kosztowało to jak najmniej
Chciałem podjechać do Gdyńskie Foty,ale Kafarek poleca RS w Gdańsku.
Mogę liczyć na jakieś opinie ?
Poleccie mi prosze jakis fachowy i sprawdzony zaklad w ktorym mozna serwisowac betke (E36).
Okolice Stalowej Woli. Im blizej tym lepiej
Przeszukalem nieco forum jednak nic blisko sie nie znalazlo.
Moze cos przeoczylem z gory dziekuje
ja mam takie pytanie chce wymienic progi w e36 poniewaz kroduja przy korkach na lewarek;/ jakie mniej wiecej poniose koszta i proszę o namiary do dobrego warsztatu gdyz zależy mi by było dobrze zrobione
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach