Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Mar 2004 Skąd: Puławy
Wysłany: 2004-03-26, 13:49 Tarcze w E30 325i
Siema!
Powoli planuje wymianę tarcz i klocków hamulcowych w mojej betce (narazie przód/wentylowane).
co powiecie o tarczach BREMBO, Ferodo lub EBC??
jest sens kupować czy może fabryczne??? Jak to się kształtuje cenowo??
Pozdrawiam
_________________ E30 325iA 1987r. Coupe E39 528iA 1999r. Touring E61 530dA 2005r. Touring «Nigdy Nikogo O Nic nie Proś Sami Przyjdą Sami Dadzą»
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-03-26, 18:50
Ja tam powiem .. SERIA i dobry płyn hamulcowy. Jeśli blokujesz koła to lepszych hebli nie potrzeba. Dalej dużo zależy od ogumienia i płynu hamulcowego i od zdolności układu do oddawania ciepła.
Czyli ... nie kombinuj, jeśli Cię korci to zrób hamulcowego swapa... patrz na stronę Alexjeja http://www.reef.eu.org/rekin315/start.htm, czyli zamianę na większe tarcze i leprze zaciski.
Pozdro!
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
smasher a ty laj zwykle swoje... ech, brak mi słów...
a to co napisałeś że "jak blokuje heble to więcej nie trzeba" jest chyba największą bzdurą i głupotą pod słońcem... zachamujesz raz ze 150 do zera gwałtownie a potem masz już miętki pedał to są według ciebie heble?
chłopaku, dużo się musisz jeszcze nauczyć...
a jak byś chciał nokerman np. EBC to sobie wejdź na www.forti.pl tam mają cenniki klocków i tarcz...
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-03-27, 13:37
Loko .. haha... śmieszny jesteś ... przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź:
Cytat:
Dalej dużo zależy od ogumienia i płynu hamulcowego i od zdolności układu do oddawania ciepła.
Czyli chodzi mi o to, że jakby kupować najlepsze zamienniki do seryjnych hebli to i tak nie otrzymamy takiej odporności na przegrzewanie, jak zastosowanie po prostu większych tarcz. A jeszcze takie kombinowanie z super extra nawiercanymi tarczami i super klockami będzie kosztowało duuuużo więcej niz zmiana hebli na większe (od starszego braciszka). a jeszcze się okaże że taki super extra zestaw będzie hamował dopiero po porządnym rozgrzaniu, no ale jeśli ktoś zap*** cały czas z prawą stopą w podłodze to taki mu się przyda ... ale klocków starczy może na miesiąc
Ulica to nie tor wyścigowy
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
wszystko zależy kto do czego tego używa.... a zawsze jest tak że założenie lepszych tarcz o normalnej średnicy będzie skuteczniejsze niż założenie większych od innego modelu... poza tym chyba w e28 byly tak samo duze tarcze jak i w innych modelach... mogły różnić cię ilością tłoków w zaciskach (chyba u kirasa w alpinie są 2 ...)
poza tym jak ktoś jeździ nawet ciut szybciej to posiadanie seryjnych hamulców prawie zawsze kończy się ich zagotowaniem i koniecznością przeczekania aż zaczną działać ponownie... Ciekawe co Drack zrobi z heblami jak wymieni silnik bo te jego obecne pozostawiają wiele do życzenia...
Gość
Wysłany: 2004-04-02, 12:21 Re: Tarcze w E30 325i
[Powoli planuje wymianę tarcz i klocków hamulcowych w mojej betce (narazie przód/wentylowane).
co powiecie o tarczach BREMBO, Ferodo lub EBC??
jest sens kupować czy może fabryczne??? Jak to się kształtuje cenowo??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach