BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki dyfer do e30
Autor Wiadomość
ŻoŻo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 14 Lut 2006
Skąd: Wawa
Wysłany: 2006-04-19, 23:37   jaki dyfer do e30

Witam
W ktorej z e30 jest najkrotszy dyfer drodze klubowicze. Zastanawiam sie nad skroceniem przelozenia glownego w 325 i nie wiem za bardzo czego szukac.
Piszcie swoje propozycje
 
 
 
Arczi e30 
ZBANOWANY



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-04-20, 06:44   

najkrotsze seryjne przelozenie dyfra w e30-tce to 4,45 mozna je znalesc w szerokiej lampie ... a konkretnie w 316 m40 i 316iT a takze w 318i, 318iT i 318iC a takze w 320iT i 320iC z tym ze to dyfer w małej głowie .. te w duzej głowie maja dłuzsze przełożenie 3,91 to najkrotszy dyfer w dużej głowie wystepował w 325i , 325iT i 325iC .... jednak na twoim miejscu jak za bardzo nie katujesz auta i chodzi ci o tylko okazyjne szybkie stary spod swiateł to POLECAM 4,10 .... gdyz 4,45 byłby dla ciebie za krótki i namachałbys sie biegami .... a to też strata czasu ... 4,10 to jet to, a na 2-gim miejscu stawiam na 3,91 ... z tym że ten dyfer mozesz miec ... zobacz jaki masz a potem kombinuj
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2006-04-20, 06:45   

http://wp1016621.wp027.we...0023/f00023.htm

jaki masz teraz i po co chcesz krotszy :?: chcesz machac biegami :mrgreen:
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-04-20, 08:30   

najkrócej w 325 3.91 , krócej nie ma to sensu w jeździe na codzień.
_________________
Weteran
 
 
 
AMISZ 



Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2006-04-20, 11:34   

Mozesz jeszcze szukac 4.10 w duzej głowie. Jest to most ze szpera :mrgreen: i wystepował bardzo zadko w wersji 325 ix Touring. Nie polecam do 325 wkladac małej glowy bare baczków i po moscie :roll:
_________________
BMW e21 316-1.8i sprzedane :(
e30 325i-cabrio z parapetem
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-04-20, 11:45   

ale z ixa to jest szpera wiskotyczna, a nie płytkowa, jest więc nieco inaczej.
_________________
Weteran
 
 
 
AMISZ 



Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2006-04-20, 15:14   

Słyszałem ze nie w kazdym ix sa wiskotyczne szpery ale to nie wiadomosc na 100%. Zreszta duzej ronicy nie ma pomiedzy taka a tak jedynie rózni sie mechanizmem. A co do tego ze puzniej łapie trudno mi powiedziec nie mialem okzji sprawdzic :( Moze ktos z forum.......... :?:
_________________
BMW e21 316-1.8i sprzedane :(
e30 325i-cabrio z parapetem
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-04-20, 15:18   

w każdym ixie była wiskotyczna, nie tyle łapie później co inaczej, poza tym procent zeszperowania jest w niej "płynny".
Henry, nasz klubowicz jest własnie w trakcie zakładania takiej do swej 325 e30
_________________
Weteran
 
 
 
dominik_bk
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Grójec
Wysłany: 2006-05-25, 08:06   

przy okazji mam pytanie techniczne dotyczace montazu dyfra. mozna stosowac zamiennie duza glowe zamiast malej i na odwrot? nie ma problemow z montazem czy trzeba cos kombinowac? jak jest z czunikiem predkosci, jest on dedykowany do danego dyfra? czujnik musi byc dostosowany do przerlozenia w dyfrze, inaczej beda przeklamania? czujnik w malej i duzej glowie jest taki sam?
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-05-25, 08:44   

juz Ci mówiłem, że nie ma problemu z zamiana dużej na małą i odwrotnie, a czujnik to "mały pikuś", ale widzę, że nie wierzysz :wink:
_________________
Weteran
 
 
 
AMISZ 



Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2006-05-25, 08:47   

Możesz kolego założyć dużą głowę tam gdzie była mała i odwrotnie, nie ma żadnych przeciwskazań. Ja miałem tak właśnie u siebie, mała głowa była założona i zmieniłem na duża jedynie co było dodatkowego do zrobienia to dopasowanie długości wału bo był za długi o 0,5cm i nie pasowały otwory dużej głowy co do mocowania w belce. Ale to nie problem rozkręcasz go przy podporze wału i przesuwasz nic nie trzeba wyjmować. Jeśli chodzi o czujniki tez można zmieniać bez problemu, odkręcasz 2 śrubki z dekla mostu co go trzymają i zamieniasz.

Jeśli chodzi o viskoze słyszałem ze trzeba ja dobrze rozgrzać żeby zaczeła działać. Jak płyn viskotyczny w niej nie jest rozgrzany to działa normalnie. I teraz pytanie po rozgrzaniu tego płynu czy ona łapie wtedy w 100% czy jest taka możliwość? No i jak ma ktoś tą fote rozebranej viskozy to tez poproszę?
_________________
BMW e21 316-1.8i sprzedane :(
e30 325i-cabrio z parapetem
 
 
 
Mauser 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2006-05-28, 22:04   

na stronce której link jest podany pisze coś takiego" Sämtliche Differentiale gab es mit folgenden Ausnahmen mit und ohne 25% Sperre." co to znaczy??
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-29, 15:44   

wersje które byly z lub bez 25% szpery

[ Dodano: Pon Maj 29, 2006 4:46 pm ]
TEORETYCZNE PREDKOSCI DLA SAMOCHODU E30 325E (129ps) W ZALEZNOSCI OD DYFERENCJALU :
dyferencjał Teoretyczna
Prędkość max vmax Prędkość
Zgodnie z licznikiem Vmax Max moment obrotowy przy 0-100km/h 0-160km/h 60-100km/h (4.bieg.) 80-120km/h (5.bieg.) Moment obrotowy 120km/h na 5.biegu .
2,93 232 km/h 194 km/h 4013 min-1 10,2 s 28,3 s 10,4 s 15,1 s 2481 min-1
3,25 209 km/h 194 km/h 4444 min-1 9,8 s 27,5 s 8,9 s 12,6 s 2751 min-1
3,45 197 km/h 193 km/h 4687 min-1 9,6 s 27,9 s 8,2 s 11,4 s 2921 min-1
3,46 196 km/h 193 km/h 4700 min-1 9,6 s 27,9 s 8,2 s 11,4 s 2929 min-1
3,64 - 186 km/h 4800 min-1 9,4 s 27,5 s 7,6 s 10,5 s 3082 min-1
3,73 - 182 km/h 4800 min-1 9,3 s 27,4 s 7,4 s 10,1 s 3158 min-1
3,91 - 174 km/h 4800 min-1 9,2 s 27,1 s 6,9 s 9,4 s 3310 min-1
4,10 - 165 km/h 4800 min-1 9,5 s 26,9 s 6,5 s 8,8 s 3471 min-1
4,27 - 159 km/h 4800 min-1 9,4 s 26,4 s 1) 6,2 s 8,4 s 3615 min-
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-05-29, 17:11   

a dane dla 320i, 323i i 325i? have You?
_________________
Weteran
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-29, 19:54   

niestety :( gdzie to znalazlem na stronie niemieckiej o ecie i tlumaczylem i tylko do tego modelu byly tabele:(
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
Adi 
urzędas



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Skąd: Hindenburg OS
Wysłany: 2006-05-29, 20:17   

jeśli to są teoretyczne prędkości (czyli na podstawie obliczeń tak to rozumię) to takie coś nie jest specjalnie trudno policzyć, jest to tylko troszkę czasochłonne
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2006-05-30, 20:03   

Cypis zamieściłbyś legendę oznaczeń bo ja nie czaje tej tabeli ... w jakich jednostkach jest moment i wogóle ... pliz weź to uporzadkuj chociarz bo jest to raczej nieczytelne lub conajwyżej słabo... :( albo zapodaj link do orginalnego źródła
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15