BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nie pali na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-09-12, 21:12   nie pali na ciepłym silniku

Witam, mam nastepujący problem z moim bmw a mianowicie gdy jade dłuzszą chwile i silnik sie zagrzeje lub jest bardzo ciepło to po sredniej długosci jezdzie po zgaszeniu samochodu i checi jego otpalenia od razu nie ma na to szans musze odczekac przynajmniej ok 5min i wtedy pali. Co moze byc tego przyczyną?
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-09-12, 22:11   

Różne rzeczy mogą być, a pewnie elektryka. Sprawdź albo podmień czujnik temperatury w głowicy, sprawdź wtyczki elektryczne od przepustnicy, krokowego, czujnika wału, przepływki, wtrysków itp.

Np kiedyś w nowo nabytej E30 miałem dokładnie takie objawy i okazało się, że paparuch gaziarz nie umiał wyregulować gazu, to odłączył krokowy na stałe i regulował przepustnicą, a odłączył krokowy przez wyrwanie styków z wtyczki krokowego, także szukaj, a znajdziesz.
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-09-13, 08:24   

czujnik jest nowy, wtyczki wszystkie dobre
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2014-09-13, 12:27   

Obstawiam cewke
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-09-13, 13:06   

była dawana inna na podmiane nic nie dało
 
 
Jasiek1 



Dołączył: 22 Lis 2005
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2014-09-25, 20:30   

Miałem kiedyś 1,8 M40 z dokładnie takim samym problemem. Od zapalenia do zgaszenia auto jeździło idealnie. Ale jak się ją zgasiło to lipa. Musiała odstać swoje i potem dopiero zapalała. Winna była przepływka. Umyłem delikatnie czujnik temperatury w przepływomierzu (drucik z tym fiutkiem co tam wystaje) benzyną ekstrakcyjną i pędzelkiem i jak ręką odjął. Uczulam tylko na taki zabieg, bo czasami pomaga, a czasami może przepływka przestać działać. Taki ryzyk-fizyk z tym myciem :D Na własną odpowiedzialność.
_________________
E30 318i :D - było
E36 325 TDS :D - było
E36 318 żółte, na czterech gaźnikach :D - było
E34 520i Touring - jest :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16