|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Radio
Anonymous - 2004-04-22, 22:27 Temat postu: Radio Jest tak: Po włączeniu zapłonu pojawiają się zakłucenia przy odbiorze fal UKF (innych pewnie też, ale nie korzystam )
W rezultacie radio dobrze odbiera na jedynie na postoju przy wyłączonym silniku ,w czasie jazdy często słychać upierdliwy szum
Spotkał się może ktoś z podobnymi objawami??
Kupić filtr przeciwzakłóceniowy?? A może jakąś dobrą antenę??
Anonymous - 2004-04-22, 22:56
Rozumiem, że filtr przeciwzakłóceniowy jest montowany fabrycznie
Szukać go (jeśli tak, to gdzie) czy poprostu dołożyć przed radiem własny
Gość - 2004-04-23, 08:16
postrach napisał/a: | Rozumiem, że filtr przeciwzakłóceniowy jest montowany fabrycznie
|
Nie wydaje mi sie zeby bmw montowalo filtry przeciwzakluceniowe fabrycznie (poza tym nie widzialem tego nigdzie na schematach)
Pytania pomocnicze
Czy to szum czy brum czy cykanie
Czy masz fabryczna instalacje (tzn czy nic nie zmieniales)?
Czy masz fabryczna antene (jesli tak to czy bat czy w ogrzewaniu szyby)
Anonymous - 2004-04-23, 09:29
To jest szum, ale przerywany,niejednostajny (poprostu zakłucenia).
Antena zwykła teleskopowa, ale odkładam na automatyczną
Podkreślam jednak, że przy wyłączonym zapłonie radio odbiera całkiem przyzwoicie
Gość - 2004-04-23, 09:40
czy wiązka do radia jest fabryczna czy może jakaś samoruba,jeżeli samoruba to niestety musisz na przewud zasilający radio załorzyć kondensator przeciwzakłuceniowy,pozatym morze byc zasłaba masa na radio
loko - 2004-04-23, 10:20
no właśnie ja muszę założyć kondensator bo jak jadę przy włączonym ale ściszony radyjku to mam efekt turbo
jaki dokładnie ma być ten kondensator Drack?
Gość - 2004-04-23, 10:44
w nuer auto na puławskiej jest gotowizna za jakies grosze bo nikt tego juz nie kupuje więc to wyprzedaja
Gość - 2004-04-23, 10:48
sprawdzcie tez pozadnie masy w wozkach. A tak BTK jesli masz taki gwizd a na nizszych obrotach cekanie to moze jeszcze oznaczac ze jest jakis problem z instalacja wysokiego napiecia
|
|