BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Zakładanie baranów do m20b25 - szpilki

Piotr_1 - 2007-01-24, 17:31
Temat postu: Zakładanie baranów do m20b25 - szpilki
Właśnie mechanik odmówił mi zdjęcia koletorów żeliwnych bo obawia się że będzie jazda jak zerwie szpilkę. Nie wiem co robić, jakie jest mniej więcej prawdopodobieństwo niepowodzenia? Auto ma 20 lat. Jakie uszczelki założyć i gdzie je kupić?? Barany są firmy Hartgie 8)
Artur C. - 2007-01-24, 17:33

Bez obawy - jak będzie rwał na sucho to napewno poukręca a jeśli zastosuje jakąś chemię typu powiedzmy WD40 i po godzince się za to zabierze to odkręci wsio bez problemów.
Arczi e30 - 2007-01-24, 18:06

znajdz troszke czasu i sam sie za to wes nie jest to skomplikowane zadanie ... ja jestem na bakier z mechaniką wogole sie nie niej nieznam i jej nie lubie a kolektory sam wykreciłem .. a były to dla smiechu kolektry Hartge 8) trzeba dodac ze wprowdziłem troszke płynu w okolice nakretek podobnego do WD40 ...
Piotr_1 - 2007-01-24, 20:49

Ok, a jakie uszczelki i skÄ…d?
slawo - 2007-01-24, 21:07

Piotr_1 napisa³/a:
Ok, a jakie uszczelki i skÄ…d?

uszczelki pasuja od oryginala - u mnie pasowaly

problem nie jest w odkreceniu - wd radzi sobie, ale problem z wlozeniem baranow,moje byly mocno wygiete i silnik trzeba bylo odkrecic z lap i przechilic lekko na lewo

LUKAS - 2007-01-24, 21:09

Przedewszystkim to zmień mechanika :lol:

CO do tematu to tak jak Koledzy piszą, polej WD40 albo coca-colą i pojdzie. Ja tak robilem i poszło :)

Piotr_1 - 2007-01-24, 22:31

ok, dzięki będę działał

[ Dodano: 2007-01-25, 09:46 ]
A czy tą uszczelkę zawsze trzeba zmienić czy może się ostać?

speed - 2007-01-25, 12:06

A jak bys widzial ze nakretka sie wykreca a idzie coraz ciezej to nie ciagnij "na sile" tylko dokrec spowrotem o kilka obr i wykrecaj od nowa oprecaje czasami trzeba powtarzac wielokrotnie - pamietaj "nic na sile" i nie kluczem o duzym ramieniu zebys mial wyczucie :) (obowiazkowo jakis specyfik typu wd 40)